КОММУНИКАЦИОННАЯ КОНВЕРГЕНЦИЯ ЖУРНАЛИСТИКИ, РЕКЛАМЫ И ПР
 
Quote · 1249 days ago · 0 people like this ·
 
Караева В. А., кандидат филологических наук, преподаватель кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова, Точилина А. А., аспирантка кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова КОММУНИКАЦИОННАЯ КОНВЕРГЕНЦИЯ ЖУРНАЛИСТИКИ, РЕКЛАМЫ И ПР* Материал представляет собой сокращенный вариант стенограммы научных чтений, в которых приняли участие аспиранты и сотрудники кафедры экономической журналистики и рекламы, профессоры и ведущие преподаватели факультета журналистики МГУ и других вузов. Ключевые слова: коммуникация, конвергенция, журналистика, рекламы, связи с общественностью. The material is a condensed version of the transcript of academic reading, which was attended by graduate students and staff of the department of economic journalism and advertising professors and senior lecturer in the Faculty of Journalism of Moscow State University and other universities. Key words: communication, convergence, journalism, advertising, public relations. Научные чтения "Коммуникационная конвергенция журналистики, рекламы и ПР" проходили 24 октября 2008 г. на кафедре экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ и были посвящены памяти профессора Виктории Васильевны Ученовой. В научных чтениях приняли участие аспиранты и сотрудники кафедры экономической журналистики и рекламы, профессора и ведущие преподаватели факультета журналистики МГУ и других высших учебных заведений столицы. С докладами выступили бывшие ученики и коллеги В. В. Ученовой. Вашему вниманию предлагается сокращенный вариант стенограммы научных чтений. Горохов В. М. Конвергенция в сфере массовых коммуникаций содержит в себе цивилизационные предпосылки. Понятие "конвергенция" происходит от латинского "сближение". Безусловно, * Материалы научных чтений кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М. В. Ломоносова 24 октября 2008 г. стр. 242 сближение - эт ... Читать далее
____________________

This publication was posted on Libmonster in another country. The article seemed interesting to our editor.

Full version:: http://libmonster.ru/m/articles/view/КОММУНИКАЦИОННАЯ-КОНВЕРГЕНЦИЯ-ЖУРНАЛИСТИКИ-РЕКЛАМЫ-И-ПР
 

Contacts
Watch out for new publications:

About · News · For Advertisers · Donate to Libmonster

Libmonster ® All rights reserved.
2014-2021, LIBMONSTER.COM is a part of Libmonster, international library network (open map)
Keeping the heritage of Ukraine


LIBMONSTER NETWORK ONE WORLD - ONE LIBRARY

US-Great Britain Sweden Serbia
Russia Belarus Ukraine Kazakhstan Moldova Tajikistan Estonia Russia-2 Belarus-2

Create and store your author's collection at Libmonster: articles, books, studies. Libmonster will spread your heritage all over the world (through a network of branches, partner libraries, search engines, social networks). You will be able to share a link to your profile with colleagues, students, readers and other interested parties, in order to acquaint them with your copyright heritage. After registration at your disposal - more than 100 tools for creating your own author's collection. It is free: it was, it is and always will be.

Download app for smartphones